23 Oca 2016

MEB- 2016 Yılı İş Takvimi Yayınlandı:

   Değerli okurlarımız,

MEB Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından 2016 yılı iş takvimi pdf belgesi olarak yayınlanmıştır. Bu takvimde MEB'e bağlı çeşitli müdürlüklerin 2016 yılı iş planları yer almaktadır. MEB, bu dokümanı 07.01.2016 tarihinde yayınlamıştır. Dokümanı indirmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.


MEB 2016 yılı iş takvimini indirmek için TIKLAYINIZ.

Bu dokümanda şu alanlarda bilgi paylaşılmıştır:

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
Din Öğretimi Genel Müdürlüğü
Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü
Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü
Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü
Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü
Yükseköğretim ve Yurt Dışı Eğitim Genel Müdürlüğü
Rehberlik ve Denetim Başkanlığı
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Hukuk Müşavirliği
İç Denetim Birimi Başkanlığı
İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü
Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
İnşaat ve Emlak Dairesi Başkanlığı
Projeler
2015 Yılı Performans Programı
Belirli Gün ve Haftalar

Not: Yukarıdaki görsel http://www.t224.org/wp-content/uploads/2015/11/2016.jpg adresinden alınarak düzenlenmiştir. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.