14 Ağu 2016

MEB Ders - Kılavuz Kitapları ve Dinleme Metinleri Nereden İndirilir?

   Milli Eğitim Bakanlığı ders ve öğretmen kitapları hangi resmi sitelerden nasıl indirilir?

   Bu yayınımızda sizlere Milli Eğitim Bakanlığı ders ve öğretmen kitaplarının nereden indirilebileceğini kısaca anlattık. Faydalı olması dileğiyle..

1- MEB öğrenci ders kitaplarını pdf halinde indirebilmek için buradaki bağlantıyı incelemelisiniz. Açılan sayfada Milli Eğitim Bakanlığı, içinde bulunulan eğitim-öğretim yılının ders kitaplarını indirebilmek için bağlantılar eklemiştir.

2- MEB ders kitaplarının 2015-2016 dinleme kayıtlarını (recordings) indirebilmek için buradaki bağlantıyı incelemelisiniz. 

3- MEB öğretmen kılavuz kitaplarını indirebilmek için öncelikle buradaki adrese gitmeli ve ardından Mebbis kullanıcı bilgilerinizle giriş yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra "ilköğretim kitapları" ve "ortaöğretim kitapları" olarak iki kategori olduğunu göreceksiniz. Size uygun olanı seçip kitapları listeleyebilirsiniz.

Not: Kitapların boyutları megabyte olarak biraz büyüktür. İnmesi zaman alacaktır.

Meb ders kitapları, öğretmen kılavuz kitapları, öğretmen kitapları, kitap indir, meb, dinleme metinleri
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.