9 Eki 2016

MEB'in Düzenlediği Anketlere Nereden ve Nasıl Ulaşılır?

    Milli Eğitim Bakanlığı'nın eğitim-öğretim faaliyetleriyle ilgili düzenlemiş olduğu anketlere hangi adresten ulaşılır?

   Değerli ziyaretçilerimiz, MEB kimi zaman eğitim-öğretim faaliyetlerine yönelik çeşitli anketler düzenlemektedir. Bu anketlerin duyurusu tebliği yoluyla öğretmenlerimize ulaşabilmektedir. Ancak kimi zaman da ulaşamayabiliyor veya geç haberdar oluyoruz. Bu anketlere katılarak bir nebze de olasa faydamız dokunabilir, fikirlerimizi paylaşabiliriz. Peki nereden ulaşabiliriz?

   MEB'in düzenlemiş olduğu güncel anketlere ulaşmak için BURAYA TIKLAYINIZ. İlgili sitede güncel ve yayından kalkmamış sizin branşınız ve çalışmalarınızla alakalı anketlere ulaşabilirsiniz.

http://anket.meb.gov.tr/ 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.