2 Eki 2016

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılında Okutulacak Tüm Ders Kitapları - Pdf Olarak İndirin:

    Değerli ziyaretçilerimiz,

 2016-2017 eğitim öğretim yılında okullarımızda okutulacak ders kitaplarının pdf (belge) formatları, MEB tarafından kendi sitesinde yayınlanmıştır. Yayınlanan kitaplar, "bakanlık" ve "özel sektör" olarak ayrı ayrı verilmiştir. İsterseniz buradaki bağlantıya tıklayarak veya aşağıdaki ekrandan ilgili dokümanlara ulaşabilir ve indirebilirsiniz.


Kaynak: http://www.meb.gov.tr/2016-2017-egitim-ogretim-yilinda-okutulacak-ilk-ve-orta-ogretim-ders-kitaplari/duyuru/11971
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.