25 Ağu 2015

2015 Öğretmenlik Başvuru ve Atama Tarihi Ertelendi:

İlk duyduğumuzda bunun bir asparagas haber olduğunu sandık ama TRT Haber'in sitesinde de görünce "inansak iyi olacak" dedik. Daha önce 7 Eylül'de yapılacağı belirtilen öğretmen atamaları 15 Eylül'e kadar ertelendi. Yalnız şunu da belirtelim, ifadeler de yine bir kesinlik yok. Bununla ilgili haberi aşağıda sunduk, kaynak TRT Haber. Buyurun: (Resmi açıklama 26.08.2015 tarihinde bu yayının altına eklenmiştir.) 

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Müsteşarı Yusuf Tekin, öğretmen atamalarına ilişkin, "Eğitim öğretim takviminin başladığı 28 Eylül tarihinde öğretmenlerimizin mail müddetleri, yani 15 günlük süreleri tamamlanmış olarak göreve başlayabilecekleri şekilde atamalar eylül ayının ilk 15 günü içerisinde mutlaka yapılacak" dedi. Tekin, yaptığı açıklamada, 37 bin öğretmen atamasına ilişkin önceki takvimde kesin bir tarihin bulunmadığına dikkati çekti.

Atamaların genellikle eylül ayının başında yapıldığı ifade eden Tekin, "Biz bu yıl da atamalarımızı eylül ayının ilk yarısı içerisinde yapacağız. Eğitim öğretim takviminin başladığı 28 Eylül tarihinde öğretmenlerimizin mail müddetleri, yani 15 günlük süreleri tamamlanmış olarak göreve başlayabilecekleri şekilde atamalar eylül ayının ilk 15 günü içerisinde mutlaka yapılacak. Öğretmenlerimizin göreve başlamasıyla ilgili prosedür tamamlanmış olacak. Burada bir ertelememiz falan yok. Takvimimize uygun biçimde hareket edeceğiz" diye konuştu.

Branş dağılımlarına ilişkin de kendilerine çok talep geldiğini dile getiren Tekin, dağılımları branş isimlerini kapatarak ve norm kadro ile doluluk oranlarını göz önünde bulundurarak belirlediklerini anlattı. Tekin, norm kadro ve doluluk oranlarının, illerden gelen bilgiler doğrultusunda güncellendiğine işaret ederek, bu çalışmanın da eylül ayının ilk haftasında tamamlanacağını ve kamuoyuyla paylaşılacağını söyledi. Eğitim öğretim yılının 28 Eylül'de başlayacağını anımsatan Tekin, öğretmenlerin, her yıl 1 Eylül'de başlayan mesleki çalışma ve seminerlerini bulundukları ilde yapabileceğini kaydetti. AAMilli Eğitim Bakanlığı (MEB) Müsteşarı Yusuf Tekin, öğretmen atamalarına ilişkin açıklama yaptı. (25 Ağustos 2015 Salı) 

Bu haber http://www.trthaber.com/haber/egitim/ogretmen-atamalari-tarihi-belli-oldu-200351.html adresinden alınmıştır.
________________________________________________________________________________________

Resmi açıklama:

Bakanlığımıza bağlı eğitim kurumlarının öğretmen ihtiyacının karşılanmasına yönelik olarak ilk atama, yeniden atama, kurumlar arası yeniden atama ve millî sporcuların atamalarına ilişkin başvurular, 4-10 Eylül 2015 tarihleri arasında alınacaktır. Atamalar ise 15 Eylül 2015 tarihinde sonuçlandırılacaktır.

Kaynak: http://ikgm.meb.gov.tr/www/2015-yili-ogretmenlik-icin-basvuru-ve-atamalara-iliskin-duyuru/icerik/520
_______________________________________________________________________________________
Not: Yukarıdaki görsel http://www.kasaplarfederasyonu.org.tr/newsImages/32/duyuru-big.jpg adresinden alınıp düzenlenmiştir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.