5 Ağu 2015

2015 YÖK-Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Kadro İlanları:

Değerli öğretmenler, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından yayınlanan bir duyuruyu sizinle paylaşmak istiyoruz. Bu bilgiye henüz ulaşmamış arkadaşlar için faydalı olabilir. YÖK'ün kendi sitesinden almış olduğumuz duyuru aşağıdadır. Bunun dışında, başvuru yapılacak kadro ilanlarının linki de verilmiştir. Unutmadan, bu duyurunun resmi linkine buradan ulaşabilirsiniz.

Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Kadro İlanları (03.08.2015):

"Öğretim Üyesi Yetiştirme Programına İlişkin Usul Ve Esaslar" uyarınca, Yükseköğretim Kurumlarımızın araştırma görevlisi kadrolarına yerleştirme yapılacaktır.

Başkanlığımızca 07-08-09-10/07/2015 tarihlerinde Temel Tıp Bilimleri ve Temel İslam Bilimleri alanlarında yapılan Alan Sınavına katılan adaylar, söz konusu yerleştirme işlemi için tercih yapabileceklerdir.

Tercih işlemleri 05/08/2015 – 10/08/2015 tarihleri arasında Başkanlığımız resmi internet sitesi üzerinden e-Devlet şifresi kullanılarak yapılacaktır.

Genel Şartlar için tıklayınız.
Açıklamalar için tıklayınız.
Başvuru yapılacak kadro ilanları için tıklayınız.

Not: Yukarıdaki görsel http://www.yok.gov.tr/documents/10279/202249/JPG_Formatinda_YOK-Logo.jpg adresinden alınmıştır. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.