2 Ağu 2015

MEB-Kimler Hangi Yükseköğretim Programından Öğretmen Olabilir?


Milli Eğitim Bakanlığı'nca sunulan bu belgede "kimler hangi yükseköğretim programından öğretmen olabilir" bunun cevabı detaylı bir tablo halinde verilmiş. 

Tablonun başlığı şu şekilde: MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI EĞİTİM KURUMLARINA ÖĞRETMEN OLARAK ATANACAKLARIN ATAMALARINA ESAS OLAN ALANLAR İLE MEZUN OLDUKLARI YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARI VE AYLIK KARŞILIĞI OKUTACAKLARI DERSLERE İLİŞKİN ÇİZELGE

Bu belge resmi olarak şu linkte sunulmuştur. İsterseniz bu belgeyi aşağıda sunduğumuz linkten de indirebilirsiniz. Ayrıca bu tabloda branşınıza ait bilgiyi KPSS branş sıranızı öğrenmek için kullanabilirsiniz. Nitekim, branş sıralamaları ÖSYM Aday İşlemleri sisteminden ilgili kodlar işaretlenerek bulunuyor. 

Söz konusu tabloyu indirmek için TIKLAYINIZ.

Örnek bir sayfa görüntüsü:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

İster kullanıcı girişi yaparak ister anonim olarak yorum yapabilirsiniz. Yorumlarınızda kırıcılık, argo, hakaret vb. içeren ifadelere yer vermemeniz rica olunur.